Acı..!

Ne kadar acı...
Gün boyu aklına binbir türlü şey
geliyor.
Ve eminim bunların hiç birinde ben
yokum...
Bana biraz zaman ver, bir ömür boyu
süresince seni düşüneceğim...
Seni sevmeme izin ver. Bedenim
kendime ağır geliyor,
''biz'' olup tek vücutta yaşamaya devam
...
edelim...
Hayatından çıkarma beni. Dağılır, sonra
toplayamam senin için atan kalbimi.
Yeteri kadar sevmiyorsun beni.
İkimizi toplasan, ''biz'' etmiyor...
Uzaklaşıyorsun...
Sizli bizli cümlelere devrediyorsun,
senin için sakladığım kirlenmemiş aşk
sözcüklerimi.
Ardına gizleniyorsun, biz'in izi bende
kalıyor...
Umursamıyorsun...
Sen diyorum, kalan iz durmaksızın
kanıyor...
Gece yarısı oldu birtanem, çalan tüm
şarkılar bana seni hatırlatıyor...
Melankoli olarak adlandırma bu
durumu.
Derttin, ben de içime attım...
Radyoda çalan şarkı sol yanıma bir
bıçak gibi saplanıyor...
''Bu gidişle bu aşk beni öldürür.
Kuluna bırakma sen al canımı'' diyordu
nakaratta.
Aklımdan herşeyi çıkarttım, sadece seni
düşünüyorum.
Canım acıyor...
Saat 03.35. Ezan sesiyle ilkiniyorum...
Başımı alıp gidiyorum, secdeye...
O tutmadığın ellerimi, Rabbe açıyorum.
Şarkının nakaratını kendime dua
yaptım...
Yalvardım Allah'a...
''Bu gidişle bu aşk beni öldürür.
Kuluna bırakma sen al canımı'' ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder